مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 06:552020-11-12سياسي

ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در سیستان و بلوچستان برگزار می شود


رییس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه استان برگزار می شود.

- یوسف علی بیگی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: امسال نیز همانند سال های گذشته جشنواره رسانه ای ابوذر با محورهای مختلف در استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه فراخوان ششمین جشنواره استانی ابوذر از 19 آبان ماه آغاز شده و تا 30 دی ماه ادامه دارد، گفت: خبرنگاران، اصحاب رسانه و علاقه مندان می توانند از طریق آدرس دبیرخانه جشنواره به نشانی تقاطع خیابان مصطفی خمینی و طالقانی مجتمع فرهنگی شهید نوری صفا سازمان بسیج رسانه و یا آدرس (aboozarha.

ir) آثار خود را ارسال کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان ادامه داد: خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت و مقاله، عکس، کاریکاتور و دابسمش و موشن گرافی از جمله قالب هایی است که خبرنگاران می توانند آثار خود را ارسال کنند.

وی افزود: جهش تولید، اقتصاد مقاومتی، کرونا و کمک مومنانه، نقش بانوان در پیشرفت استان سیستان و بلوچستان، مبارزه با آسیب های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، چهل سالگی دفاع مقدس از جمله محورهای جشنواره ابوذر امسال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در سیستان و بلوچستان برگزار می شود