مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 15:402020-11-08اجتماعي

تعداد دانش آموز نیازمند غایب در شبکه شاد به صفر می رسد


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: تا پایان آبان ماه سال جاری، تعداد دانش آموزان نیازمند به گوشی هوشمند و تبلت در بخش طارم سفلی را به صفر می رسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) مهرعلی حق گویان در جریان بازدید از مدرسه نواب صفوی روستای اُرکن کُرد که به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان و بخشدار طارم سفلی در روستای اُرکن کُرد انجام شد، بیان کرد: یکی از وظایف ما سرکشی به خانواده های نیازمند است، از این رو امروز حضور ما در این مکان هم وظیفه سازمانی و هم وظیفه انسانی است.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان قزوین در استان حدود چهار هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت دارد که نیمی از این دانش آموزان گوشی هوشمند برای اتصال به شبکه شاد نداشتند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها عنوان کرد: جشن عاطفه های سال جاری تحت عنوان شور عاطفه ها برگزار شد که تاکنون بیش از 200 تبلت و گوشی هوشمند توسط مردم خیر و نیکوکار برای دانش آموزان نیازمندان تأمین شده است.

وی افزود: از این 200 دستگاه تبلت، 100 دستگاه توسط یکی از خیران اهدا شده است که به دانش آموزان نیازمند فاقد گوشی اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد دانش آموز نیازمند غایب در شبکه شاد به صفر می رسد

تعداد دانش آموز نیازمند غایب در شبکه شاد به صفر می رسد