مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 21:252020-11-06اجتماعي

وضعیت سفید در «محمدآباد»/ رد پای یک «بهورز» و «پروتکل ها»


مردم روستای «محمدآباد» اسدآباد 9 ماه است که توصیه های بهورز خود در رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را جدی گرفته و هیچ گونه مراسمی را برگزار نکرده اند تا آن جا که در وضعیت سفید به سر می برند و به عنوان «روستای عاری از کرونا» مفتخر شده اند.

- خبرگزاری فارس- همدان: اندکی پس از طلوع آفتاب در روزهای پر از استرس و نگرانی ناشی از شیوع کرونا از اسدآباد راهی روستای محمدآباد می شد تا آموزش های لازم را به مردم ارائه دهد اما اندکی بعد تصمیم گرفت دیگر در آن روستا بماند و به محل زندگی خود برنگردد.

می گفت باید حرفهایش مبنی بر کاهش تردد روی مردم روستا تاثیر می گذاشت و وقتی خود مدام در رفت و آمد بود از دیگران چه انتظاری داشت؟!.

آموزش و اطلاع رسانی این بهورز با کمک دهیار و همراهی مردم باعث شد که 9 ماه کرونا به روستای محمدآباد پا نگذارد، در واقع حرف های بهورز روستا آنچنان به دل نشسته است که اهالی روستا هیچ گونه مراسم و تجمعی را ندارند و هرجا هم بخواهند بروند از ماسک استفاده می کنند.

در این اوضاع و شرایط وخیم که ویروس منحوس کرونا همه جا را دربرگرفته و اکثر شهر و روستاها را در وضعیت قرمز قرار داده است اما روستای محمدآباد اسدآباد، روستایی عاری از کرونا شناخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سفید در «محمدآباد»/ رد پای یک «بهورز» و «پروتکل ها»

وضعیت سفید در «محمدآباد»/ رد پای یک «بهورز» و «پروتکل ها»