مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 10:052020-11-04اقتصادي

تعهد اشتغال اردستان در سال جاری 1288 نفر است


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: امسال اداره تعاون اردستان با همراهی ادارات و نهادهای شهرستان متعهد به ایجاد اشتغال پایدار برای 1288 نفر خواهد بود.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: امسال اداره تعاون اردستان با همراهی ادارات و نهادهای شهرستان متعهد به ایجاد اشتغال پایدار برای 1288 نفر خواهد بود.

مهدی خانی، امروز (چهارشنبه-14 آبان) در کارگروه اشتغال، اظهار کرد: امسال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان با همراهی ادارات و نهادهای شهرستان متعهد به ایجاد اشتغال پایدار برای 1288 نفر خواهد بود که تاکنون 499 نفر از آن در سامانه رصد ثبت شده است.

وی افزود: به رغم شیوع بیماری کرونا که برخی کارگاه ها در ابتدای شیوع با تعطیلی مواجه شد، ولی در حال حاضر تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری نسبت به زمان مشابه سال قبل به همت کارفرمایان و کارآفرینان شهرستان اردستان کاهش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان، اضافه کرد: اداره تعاون شهرستان امسال مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی سهمیه داشت که تا کنون 400 میلیون ریال آن به چهار نفر پرداخت شده و مقداری از این تسهیلات باقی مانده که اداره تعاون موظف است نسبت به شناسایی 3 نفر واجد شرایط دریافت تسهیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد اشتغال اردستان در سال جاری 1288 نفر است

تعهد اشتغال اردستان در سال جاری 1288 نفر است