مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 10:102020-11-03سياسي

آیت الله علم الهدی: پدافند غیرعامل باید به حوزه های اجتماعی وارد شود


نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه مشهد نیازمند پدافند فرهنگی است، گفت: پدافند غیرعامل باید به حوزه های اجتماعی وارد شود.

- نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: هم اکنون تمام جریان قدرت و ثروت در تلاشند که شهر امام رضا (ع) را تبدیل به منقطه گردشگری کنند و هویت آن را از بین ببرند که مقابله با آن نیازمند عملیات پدافند فرهنگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی افزود: حوزه علمیه، محور فرهنگی هر استانی به خصوص استان خراسان رضوی است که پدافند غیرعامل با همراهی حوزه علمیه می تواند پدافند فرهنگی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: پدافند غیرعامل در حوزه های اجتماعی باید وارد شود تا مردم هم مشارکت کنند و این گونه پدافند غیرعامل، جزو بهترین بخشهای انقلابی می شود.

امام جمعه مشهد گفت: نخستین مساله مهم برای پدافند غیرعامل، پدافند فرهنگی است یعنی باید بتواند با فسادهای فرهنگی مبارزه کند.

علم الهدی افزود: پدافند غیرعامل باید در عرصه های اجتماعی وارد شود تا برای مردم مطرح گردد و با اعتقاد و اخلاص بر جریان های خلاف دین حاکم شود و اگر در این بخش وارد عمل شود می تواند در اجتماع حضور پیدا کند و دغدغه های فرهنگی را برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: پدافند غیرعامل باید به حوزه های اجتماعی وارد شود

آیت الله علم الهدی: پدافند غیرعامل باید به حوزه های اجتماعی وارد شود