مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-03سياسي

عملیات موفق پهپاد انتحاری ارتش /اهداف زمینی توسط فانتوم ها با بمب قاصد منهدم شدند


پرنده های بدون سرنشین آرش، مجهز به سر جنگی برای نخستین بار با طی 100 کیلومتر، اقدام به عملیات انتحاری بر علیه استحکامات دشمن پرداخته و این اهداف را با موفقیت منهدم کردند.

- در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت، جنگنده بمب افکن های سنگین اف4 با استفاده از موشک‌های هوا به زمین ماوریک و بمب‌های هوشمند قاصد اهداف فرضی را منهدم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ارتش، در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت، جنگنده بمب افکن های سنگین اف4 با استفاده از موشک‌های هوا به زمین ماوریک و بمب‌های هوشمند قاصد اهداف فرضی را منهدم کردند.

امیر سرتیپ دوم خلبان فرهاد گودرزی، سخنگوی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت با اعلام این خبر گفت: ساعاتی قبل جنگنده بمب افکن های اف 4 با شلیک موشک های ارتقاء یافته و بهینه شده ماوریک و استفاده از بمب های هوشمند، نقطه زن و دور ایستای قاصد که توسط متخصصان جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش تولید شده است، اهداف زمینی را مورد اصابت قرار دادند.

وی اظهار کرد: پرنده‌های بدون سرنشین آرش، مجهز به سر جنگی برای نخستین بار با طی 100 کیلومتر، اقدام به عملیات انتحاری بر علیه استحکامات دشمن پرداخته و این اهداف ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات موفق پهپاد انتحاری ارتش /اهداف زمینی توسط فانتوم ها با بمب قاصد منهدم شدند

عملیات موفق پهپاد انتحاری ارتش /اهداف زمینی توسط فانتوم ها با بمب قاصد منهدم شدند