مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 12:252020-11-02اقتصادي

ابلاغ 510 میلیارد ریال اعتبار ویژه طرح عمرانی به یزد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد با اشاره به تخصیص 100 درصدی 17 طرح مصوب سفر رییس جمهور به این استان، گفت: 510 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های عمرانی در استان یزد ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، سید مجتبی حسینی پور با بیان این که 510 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس جمهور برای تکمیل و بهره برداری طرح های عمرانی استان یزد ابلاغ شده است، اظهار کرد: تکمیل و تجهیز هفت طرح در بخش بهداشت و درمان با مبلغ 220 میلیارد ریال دریافت کردند که در توسعه و ارتقای خدمات این بخش موثر خواهد بود.

وی افزود: تکمیل بیمارستان 38 تختخوابی حکیم بهابادی و کلینیک تخصصی بیمارستان، تکمیل ساختمان جدید بیمارستان سوانح و سوختگی شهدای محراب، تکمیل بخش ناباروری بیمارستان شهید صدوقی، تکمیل بیمارستان جایگزین 96 تختخوابی بافق، تکمیل بیمارستان 140 تختخوابی اردکان، تکمیل بیمارستان 122 تختخوابی میبد و تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی ابرکوه، از جمله طرح های در دستور کار هستند.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد گفت: با پیگیری های صورت گرفته و به منظور شتابدهی اقتصاد دانش بنیان در استان و همچنین تسریع در ساخت کارخانه نوآوری درخشان مبلغ 50 میلیارد در سال جاری به مرمت و تامین زیرساخت این مرکز اختصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 510 میلیارد ریال اعتبار ویژه طرح عمرانی به یزد

ابلاغ 510 میلیارد ریال اعتبار ویژه طرح عمرانی به یزد