مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 11:452020-11-01سياسي

کوشکی: 13 آبان، مقدمه ای برای حرکت جهانی ضد آمریکایی بود


تحلیلگر مسائل بین الملل 13 آبان را مقدمه ای برای حرکت جهانی ضد آمریکایی برشمرد و گفت: بعد از آن یک نگرش جهانی ضد آمریکایی شکل گرفت که این پیام را به کشورها و ملت های مختلف داد که می شود در برابر آمریکا ایستاد.

- محمد صادق کوشکی کارشناس مسائل بین الملل در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس درباره 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی و تاثیر آن بر وجهه آمریکا در عرصه بین الملل عنوان کرد: اولین بار بود که ملتی به طور رسمی و علنی جلوی آمریکا ایستاد و نشان داد اگر اراده ملی برای مقابله با آمریکا باشد، آمریکا به تعبیر حضرت امام (ره) هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی اضافه کرد: آمریکایی ها انواع تهدیدات را توسط کارتر رییس جمهور وقت این کشور انجام دادند برای اینکه ملت ایران را وادار کنند از خواسته های خود در تسخیر لانه جاسوسی کوتاه بیاید و این اتفاق نیفتاد.

نگاه هماهنگ مردم و رهبری انقلاب این بود که آمریکایی ها باید اعتراف کنند به حقوق ملت ایران و پاسخگوی مطالبات مردم در ماجرای 13 آبان باشند و اگر چنین نباشد، ما هم در برابر آمریکا کوتاه نخواهیم آمد و آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند.

* آمریکایی ها نتوانستند اقدام خاصی علیه مردم ایران صورت بدهند این تحلیلگر مسائل بین الملل بیان کرد: علیرغم تهدیدهای نظامی و حرکت های تحریم که عملا از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوشکی: 13 آبان، مقدمه ای برای حرکت جهانی ضد آمریکایی بود

کوشکی: 13 آبان، مقدمه ای برای حرکت جهانی ضد آمریکایی بود