مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 17:502020-10-31سياسي

معرفی یک داماد به مراجع قضایی به علت برگزاری جشن عروسی


داماد مرودشتی فارس که بر خلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری هر گونه تجمع، اقدام به برگزاری جشن عروسی کرده بود، به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رییس شبکه بهداشت مرودشت با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان و ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی اظهار کرد: طبق گزارشات مردمی با سامانه 190 مبنی بر برگزاری یک مورد عروسی در شهر مرودشت، داماد و پدر عروس به اتهام تهدید علیه سلامت عمومی جامعه به مراجع قضایی معرفی شدند.

مجید اکبرزاده افزود : این شهروند مرودشتی برای برگزاری مراسم عروسی خود ضمن دعوت از 300 مهمان، اقدام به توزیع غذا در بین آنان کرده بود و با توجه به این که این شهرستان به لحاظ شمار مبتلایان به بیماری کرونا در وضعیت قرمز است این امر تهدیدی جدی برای سلامت عمومی است.

او بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در این شهرستان، برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم که باعث ایجاد تجمع و به خطر افتادن سلامت مردم شود تا اطلاع بعدی ممنوع و تعطیل است و با متخلفان برخورد قضایی خواهد شد .

تاکید بر ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی در شهرستان مهر در شانزدهمین جلسه ستاد مدیریت مبارزه با کرونای شهرستان مهر بر ممنوعیت برپایی هر گونه تجمع مانند مراسم عروسی و ترحیم تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی یک داماد به مراجع قضایی به علت برگزاری جشن عروسی

معرفی یک داماد به مراجع قضایی به علت برگزاری جشن عروسی