مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 15:052020-10-31اجتماعي

اجرای طرح «هرمزگان بدون کرونا» با تصویب محدودیت های جدید آغاز شد


اجرای طرح «هرمزگان بدون کرونا» با تصویب محدودیت های جدید برای پیشگیری و کنترل این بیماری، آغاز شد.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: اجرای طرح هرمزگان بدون کرونا با تصویب محدودیت های جدید برای پیشگیری و کنترل این بیماری، آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعلام کرد.

استاندار هرمزگان، نقش خانواده به عنوان کانون نخست اجتماعی در ارتباط با پیشگیری از بیماری کرونا را مهم توصیف کرد و بیان داشت: نقش یکایک شهروندان هرمزگانی، همه گروه های سنی و اقشار مختلف در تحقق این طرح می تواند مهم و اثرگذار باشد.

همتی با اشاره به مصوبه دیگر نشست امروز ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان و مصوبه ستاد استانی در زمینه الزام آموزش و پرورش استان به اختصاص زمان 5 الی 10 دقیقه ای برای طرح مباحث آموزشی مربوط به کرونا به صورت روزانه برای دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی، گفت: با توجه به اینکه نزدیک به 400 هزار دانش آموز در سراسر استان مشغول به تحصیل هستند، ارائه این آموزش ها و ارتباط مستقیم با خانواده ها می تواند در پیشگیری از ابتلا به کرونا مؤثر باشد.

استاندار هرمزگان با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان، استفاده از ظرفیت های موجود در پایگاه های مقاومت محلات، بسیج، نخبگان، نمایندگان بهداشت و درمان و نیروهای انتظامی مستقر در روستاها را برای صیانت از مصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «هرمزگان بدون کرونا» با تصویب محدودیت های جدید آغاز شد

اجرای طرح «هرمزگان بدون کرونا» با تصویب محدودیت های جدید آغاز شد