مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:552020-10-31ورزشي

بازگشت محدودیت های کرونایی به 6 شهر گلستان


با قرار گرفتن 6 شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونا، از امروز به مدت یک هفته برخی محدودیت ها در این شهرستان ها اعمال می شود.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: با قرار گرفتن 6 شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونا، از امروز به مدت یک هفته برخی محدودیت ها در این شهرستان ها اعمال می شود.

هادی حق شناس امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گلستان، اظهار کرد: طی دو هفته اخیر استان گلستان کمترین میزان فوتی های کرونا را در کشور داشت و در بروز و شیوع کرونا نیز جزو 5 استان آخر کشور بود.

وی افزود: با حضور مردم به تالارها و اماکن عمومی و تفرجگاه ها طی دو هفته اخیر، در حال حاضر تعداد بیماران بستری در استان افزایش یافته و 6 شهرستان در شهرستان قرمز قرار گرفتند.

استاندار گلستان بیان کرد: از امروز به مدت یک هفته تمامی مراسم فرهنگی، اجتماعی و همایش ها، ورزش های پربرخورد، مدارس شبانه روزی، کافه ها، قهوه خانه ها، مراکز تفریحی و آبی سرپوشیده، باشگاه های ورزشی سالنی تعطیل در شهرهای با وضعیت قرمز کرونا استان خواهند شد.

حق شناس تصریح کرد: فعالیت کارمندان در شهرهای قرمز به صورت یک سوم و دو سوم با اولویت دورکاری بانوان و کارمندان با بیماری های زمینه ای خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت محدودیت های کرونایی به 6 شهر گلستان

بازگشت محدودیت های کرونایی به 6 شهر گلستان