مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:452020-10-31سياسي

شبکه شاد از بزرگ ترین نمادهای توفیق ایران در پدافند غیرعامل


وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه در مواجهه با ویروس کرونا توانستیم از آموزش کشور محافظت کنیم، اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین نمادهای توفیق ایران در پدافند غیرعامل، راه‌اندازی شبکه شاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در نشست شورای معاونان که با حضور سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور.

در ساختمان شهیدرجایی و به‌صورت ویدئوکنفرانس از طریق شبکه شاد برگزار شد، ضمن خیرمقدم و عرض تبریک هفته پدافند غیرعامل و تشکر از تلاش‌های ارزنده انجام‌شده در سازمان پدافند غیرعامل اظهار کرد: باید تمام راه‌های نفوذ را با روش‌هایی که از آموزش پدافند غیرعامل می‌آموزیم، از بین ببریم تا در مسیر دفاع از خود، جامعه و کشور موفق شویم.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه تهاجم دشمنان به دو صورت عینی و غیر عینی صورت می‌گیرد، گفت: صورت‌های مختلفی از تهاجم دشمن در کشور وجود دارد که باید به آن فکر کنیم و خود را تجهیز کنیم.

هر دفاعی از ذهن شروع می‌شود و اگر بخواهیم دفاع خوبی داشته باشیم، در ابتدا باید نحوه و چگونگی دفاع را در ذهن پرورش دهیم و قطعاً یکی از مأموریت‌های آموزش‌وپرورش این است که بتواند انسان‌ها را برای آینده آماده کند که این موضوع یکی از راه‌ها دفاع از کشور و آینده آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه شاد از بزرگ ترین نمادهای توفیق ایران در پدافند غیرعامل

شبکه شاد از بزرگ ترین نمادهای توفیق ایران در پدافند غیرعامل