مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:002020-10-31سياسي

قوه قضاییه به دنبال دخالت در امور کانون وکلا نیست


قوه قضاییه به دنبال دخالت در امور نهادهای انتظامی کانون وکلا نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین فاضلی هریکندی صبح چهارشنبه در دیدار رییس و هیئت مدیره جدید کانون وکلای دادگستری البرز، جامعه وکالت را کمک دستگاه قضایی در احقاق حق معرفی و اظهار کرد: با اعتقاد به اینکه وکیل و قاضی دو بال فرشته عدالت هستند دادگستری استان البرز، وکلا را همواره با نگاه مثبت و در کنار خود دیده است.

وی افزود: در نوع نگاه کلی دادگستری استان برخی انحرافات و اشتباهات که جزو کوچکی از جامعه بزرگ وکلا هستند تأثیری ندارد و همواره تعامل و همکاری در چارچوب های قانونی مورد تأکید بوده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان البرز با اشاره به تصویب و ابلاغ بیش از 70 دستورالعمل، بخشنامه و آیین نامه از زمان انتصاب آیت الله رییسی بیان کرد: بسیاری از دستورالعمل های ابلاغی جزو تکالیف قانونی قوه قضاییه بود ولی اجرا نشده بود که در دوره تحول قوه قضاییه با هدف ایجاد رویه واحد، دستورالعمل های متعدد تدوین و برای اجرا ابلاغ شده اند.

وی به تصمیم جدید معاونت حقوقی قوه قضاییه در ایجاد اداره کل نظارت بر وکلا اشاره و متذکر شد: این اداره کل بر اساس تکالیف قانونی قوه قضاییه در حوزه وکلا و به منظور انسجام و انتظام بخشی به این تکالیف بوده و به هیچ عنوان نافی استقلال وکلا و یا دخال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه به دنبال دخالت در امور کانون وکلا نیست

قوه قضاییه به دنبال دخالت در امور کانون وکلا نیست