مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:102020-10-31سياسي

مهلت ارسال آثار به مسابقه «قهرمان من» قزوین تمدید شد


دبیر برگزاری مسابقه سراسری «قهرمان من» در استان قزوین گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه سراسری «قهرمان من» تا 20 آبان ماه سال 99 تمدید شد.

- ایسنا/قزوین دبیر برگزاری مسابقه سراسری قهرمان من در استان قزوین گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه سراسری قهرمان من تا 20 آبان ماه سال 99 تمدید شد.

حسین رستمی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: به مناسبت ورود پیکر پاک شهید شیری، شهید مدافع حرم به قزوین، به همت فعالان خبری و فرهنگی استان قزوین مسابقه سراسری قهرمان من در استان قزوین، برگزار می شود.

وی گفت: این مسابقه در بخش های دلنوشته، فیلم کوتاه، عکس از مراسمات وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم زکریا شیری در قزوین برگزار می شود و قرار بود به صورت استانی باشد اما به دلیل استقبال مردم سراسر کشور تصمیم گرفتیم به صورت کشوری برگزار کنیم.

دبیر برگزاری مسابقه بزرگ قهرمان من اظهار کرد: مهلت ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه سراسری، تا 20 آبان ماه تمدید شد و علاقه مندان می توانند آثار خود را با ذکر مشخصات فردی و شماره تماس در شبکه های اجتماعی تلگرام، واتساپ، سروش به شماره 09193422133 ارسال کنند.

وی از خبرگزاری ها، نشریات، فعالان مجازی استان خواست فیلم کوتاه، یادداشت، دلنوشته، عکس خود را در پیام رسان های تلگرام، واتساپ، ایتا و سروش ارسال ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به مسابقه «قهرمان من» قزوین تمدید شد

مهلت ارسال آثار به مسابقه «قهرمان من» قزوین تمدید شد