مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-31سياسي

بیانیه مرکز مدیریت حوزه خواهران در محکومیت اهانت به پیامبر (ص)


مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در محکومیت اهانت به پیامبر مکرم اسلام بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در محکومیت اهانت به پیامبر مکرم اسلام بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ صف-8 انتشار تصاویر اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام و تایید این کار ننگین از سوی رییس جمهور نادان فرانسه در روزهای اخیر موجب خشم مسلمانان و موحدان جهان شده است.

البته اهانت به پیامبران الهی به ویژه رسول اکرم(ص) اقدامی بی سابقه نیست اما همان گونه که قرآن خطاب به پیامبر اعلام می کند ان شانئک هو الابتر ، این دشمنان پیامبر هستند که نه در نسل و نه در عمل راه به جایی نخواهند برد.

تاریخ گواهی می دهد دشمنانی که از ترس گرایش آزادگان به اسلام انواع کیدها و اهانت ها را به کار بسته اند جز چهره ای منفور در میان لجن زار اشقیا از خود به جا نگذاشته اند.

اما امروز این هتاکی ها ردای موجه آزادی بیان به تن کرده است، غافل از آن که آزاداندیشان و به ویژه مسلمانان از برخورد دوگانه هتاکان با مقدسات مسلمانان و انگاشته های مسلم سیاست مداران دنیاپرست غافل نمی شوند؛ جایی که اهانت به وجود پاک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مرکز مدیریت حوزه خواهران در محکومیت اهانت به پیامبر (ص)

بیانیه مرکز مدیریت حوزه خواهران در محکومیت اهانت به پیامبر (ص)