مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-31اقتصادي

2 پروژه احداث سنگ و ملات آبخیزداری برای شاهرود در حال اجرا است


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود از اجرای دو پروژه سنگ و ملات آبخیزداری در حوزه این شهرستان خبر داد و گفت: 38 هزار میلیون ریال برای این طرح ها از محل صندوق توسعه ملی هزینه می شود.

- محمدرضا کشاورزیان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه برای سال جاری دو پروژه احداث سنگ و ملات آبخیزداری برای شاهرود در حال اجرا است، ابراز داشت: این طرح ها در حوزه آبخیزداری ابرسج- میغان به حجم چهار هزار متر مکعب و حوزه آبخیزداری دهملا به حجم سه هزار متر مکعب اجرا می شود.

وی افزود: در حوزه سورخان نیز پروژه های آبخیزداری شامل احداث بند سنگ ملات به حجم دو هزار و200 متر مکعب بندهای گابیون به حجم 508 متر مکعب و احداث پایه بُتُنِ سبک (چپری) به مقدار 200 متر مربع در دست اجرا قرار دارد.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه اعتبار این پروژه ها بالغ بر 38 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملّی، تأمین شده است، ابراز داشت: با توجه به مزایا و محاسن طرح های آبخیزداری نظیر جلوگیری از خسارات سیلاب اجرای این اقدامات در زمره برنامه های منابع طبیعی گنجانده شده است.

کشاورزیان بابیان اینکه زمین برای بقا خود به دست ها و اندیشه ها و اداره های راسخ ما نیازارد، تصریح کرد: کنترل و مهار سیلاب ها در حوزه های فوق الذکر و جلوگیری از خسارات در پایین دست و نیز حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پروژه احداث سنگ و ملات آبخیزداری برای شاهرود در حال اجرا است

2 پروژه احداث سنگ و ملات آبخیزداری برای شاهرود در حال اجرا است