مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:302020-10-31سياسي

خواهران طلبه کبودراهنگ درس خوان و دست گیر در ایام کرونا


طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کبودراهنگ جزء طلبه هایی هستند که در ایام شیوع کروناویروس در کنار کسب علم و دانش، همگام با دیگر هموطنان برای دستگیری از آسیب دیدگان از  کرونا پای کارند.

- ایسنا/همدان طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کبودراهنگ جزء طلبه هایی هستند که در ایام شیوع کروناویروس در کنار کسب علم و دانش، همگام با دیگر هموطنان برای دستگیری از آسیب دیدگان از  کرونا پای کارند.

مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کبودراهنگ در گفت وگو با ایسنا، درباره اقدامات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان در ایام شیوع کروناویروس مطرح کرد: طلاب خواهر از همان اوایل شیوع ویروس کووید 19 در کشو و افزایش مبتلایان به کرونا در شهرستان کبودراهنگ، با حضور در میدان مبارزه با ویروس وارد عرصه کمک های مؤمنانه شدند و به همت خیرین در مرحله اول اقدام به جمع آوری حدود دو میلیون کمک نقدی و غیرنقدی کردند.

طیبه دادفر با بیان اینکه تهیه و توزیع 1000 عدد ماسک رایگان توسط خیرین برای افراد نیازمند توسط طلاب خواهر حوزه علمیه کبودراهنگ از برنامه های فرهنگی در ایام شیوع کرونا بوده است، آماده سازی 150 بسته بهداشتی و تهیه غذای گرم به تعداد 30 پُرس و توزیع آن بین خانواده های کم برخوردار را از دیگر اقدامات طلبه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهران طلبه کبودراهنگ درس خوان و دست گیر در ایام کرونا

خواهران طلبه کبودراهنگ درس خوان و دست گیر در ایام کرونا