مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-31حوادث

ناسا جلوگیری از نشتی نمونه سیارک بنو را تأیید کرد


ناسا سرانجام اعلام کرد که عملیات جلوگیری از نشتی نمونه های جمع آوری شده از سیارک بنو توسط فضاپیمای اسیریس-رکس (OSIRIS-Rex) و رها شدن خاک و سنگ نمونه برداری شده با موفقیت به پایان رسیده است و این نمونه اکنون در ایمنی کامل در حال انتقال به زمین است.

- ناسا جلوگیری از نشتی نمونه سیارک "بنو" را تأیید کرد ناسا سرانجام اعلام کرد که عملیات جلوگیری از نشتی نمونه های جمع آوری شده از سیارک "بنو" توسط فضاپیمای "اسیریس-رکس"(OSIRIS-Rex) و رها شدن خاک و سنگ نمونه برداری شده با موفقیت به پایان رسیده است و این نمونه اکنون در ایمنی کامل در حال انتقال به زمین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، ماموریت نمونه برداری از سیارک بنو (Bennu) که خاک و سنگ زیادی را از این سیارک برداشته و به زمین می آورد، اما دچار نشتی شده بود و در حال از دست دادن نمونه های خود بود، اکنون ایمن شده است و فضاپیما و نمونه اش به سلامت در حال بازگشت به زمین هستند.

روز 29 مهر 1399 بود که ناسا اعلام کرد فضاپیمای اسیریس-رکس (OSIRIS-Rex) موفق به لمس سیارک بنو شده و از این سیارک نمونه برداری کرده است، اما چند روز بعد متوجه شد که این نمونه خوب بسته بندی نشده و در حال رها شدن در فضا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناسا جلوگیری از نشتی نمونه سیارک بنو را تأیید کرد

ناسا جلوگیری از نشتی نمونه سیارک بنو را تأیید کرد