مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:152020-10-31اجتماعي

تعطیلی آموزشگاه های رانندگی در سه شهرستان همدان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: به منظور کاهش شیوع کروناویروس آموزشگاه های رانندگی در شهرستان های نهاوند، تویسرکان و رزن تعطیل شده است .

- ایسنا/همدان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: به منظور کاهش شیوع کروناویروس آموزشگاه های رانندگی در شهرستان های نهاوند، تویسرکان و رزن تعطیل شده است .

سرهنگ علی فکری در گفت وگو با ایسنا، افزود: این آموزشگاه ها تا زمانی که شرایط به حالت عادی برگردد تعطیل خواهند بود و با عبور از شرایط فعلی بازگشایی می شوند.

وی درباره دیگر آموزشگاه های رانندگی استان همدان بیان کرد: آموزشگاه های رانندگی سایر نقاط استان به جزء شهرستان های ذکر شده با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی فعالیت می کنند.

فکری ادامه داد: در سه شهرستان یاد شده آزمون های آیین نامه و عملی گواهینامه لغو شده است و تا حاکم شدن شرایط عادی هیچ گونه آزمونی در آنها برگزار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان های نهاوند، تویسرکان و رزن هشت آموزشگاه رانندگی وجود دارد، گفت: در مجموع 42 آموزشگاه رانندگی در سطح استان همدان فعالیت می کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در پایان یادآور شد: تمام آموزشگاه های رانندگی فعال در سطح استان ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند و تیم هایی به صورت مداوم از آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی آموزشگاه های رانندگی در سه شهرستان همدان

تعطیلی آموزشگاه های رانندگی در سه شهرستان همدان