مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:052020-10-31اجتماعي

شهری ها را به روستاها راه ندهید!


اگر در ورودی های شهرستان کبودراهنگ ممانعت تردد صورت نگیرد فوتی ها در روستاها به طرز ترسناکی افزایش می یابد و در این باره مردم روستاهای شهرستان از نیروی انتظامی درخواست مساعدت دارند.

- ایسنا/همدان اگر در ورودی های شهرستان کبودراهنگ ممانعت تردد صورت نگیرد فوتی ها در روستاها به طرز ترسناکی افزایش می یابد و در این باره مردم روستاهای شهرستان از نیروی انتظامی درخواست مساعدت دارند.

حضور افراد از مرکز استان و دیگر شهرستان ها و استان ها در روستاهای کبودراهنگ شیوع کروناویروس را افزایش داده است و اگر در ورودی های شهرستان کبودراهنگ ممانعت تردد صورت نگیرد، فوتی ها در روستاها به طرز ترسناکی افزایش می یابد.

حضور افراد غیرساکن در دورهمی های خانوادگی در روستاهای شهرستان کبودراهنگ کرونا را افزایش داده است و حل این مشکل نظارت و ممانعت نیروی انتظامی برتردد افراد غیرساکن به روستاهای شهرستان را می طلبد.

با وجود افزایش کرونا در شهرستان های همدان به ویژه در کبودراهنگ نیاز است دست اندرکاران استان و شهرستان بر ورودی ها نظارت بیشتری داشته باشند چراکه در هفته های اخیر تردد افرادی که قبلأ از روستاهای شهرستان به دیگر شهرها و استان ها مهاجرت کرده اند، افزایش یافته و در اکثر خانواده هایی که یک یا دو نفر از آنها به کرونا مبتلا شده اند، میزبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهری ها را به روستاها راه ندهید!

شهری ها را به روستاها راه ندهید!