مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-31اقتصادي

دو نرخی شدن مرغ و سرگردانی ها در خراسان شمالی برای خرید مرغ تنظیم بازار


رییس اتحادیه مرغ فروشان خراسان شمالی از دو نرخی شدن قیمت مرغ طی یکی دو روز گذشته در این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اتحادیه مرغ فروشان خراسان شمالی از دو نرخی شدن قیمت مرغ طی یکی دو روز گذشته در این استان خبر داد.

قاسم زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه قرار بر این بود تا از روز ششم آبان ماه در این استان مرغ با قیمت تنظیم بازار به فروش برسد، گفت: در روز چهارشنبه هفتم آبان ماه مرغ در بازار وجود نداشت.

وی افزود: در روز پنج شنبه و جمعه هفته گذشته مرغ وارد بازار شد اما مرغ تولید خارج استانی بود که با قیمت مصوب به فروش نرسید.

قاسم زاده با بیان اینکه از امروز مرغ تنظیم بازار وارد بازار خراسان شمالی شده است، ادامه داد: میزان مرغ تنظیم بازار که امروز وارد استان شده است 17 تن است که شش تن و 280 کیلوگرم در بجنورد به فروش می رسد این در حالی است که نیاز خراسان شمالی به مرغ طی روز 55 تن می باشد که 20 تا 25 تن از این نیاز متعلق به مرکز استان است.

به گفته وی علاوه بر آن طی امروز مقداری مرغ نیز به صورت آزاد وارد بازار شده است که مرغ آزاد با قیمت 24 هزار 300 تومان و مرغ تنظیم بازار 19 هزار و 750 تومان به فروش می رسد.

این مقام مسئول با تصریح بر اینکه دو نرخی شدن مرغ مشکلات زیادی را هم برای مردم و هم برای توزیع کننده به وجود آورده است، توضیح د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو نرخی شدن مرغ و سرگردانی ها در خراسان شمالی برای خرید مرغ تنظیم بازار

دو نرخی شدن مرغ و سرگردانی ها در خراسان شمالی برای خرید مرغ تنظیم بازار