مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-31فرهنگي

پاسخی هنرمندانه به اهانت فرانسه


به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، فصل جدیدی از مجموعه نمایشی «همین حوالی، همان روزها» با عنوان «رحمه للعالمین » که پاسخی هنرمندانه به وقایع اخیر و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام است، - ایسنا/البرز به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، فصل جدیدی از مجموعه نمایشی همین حوالی، همان روزها با عنوان رحمه للعالمین که پاسخی هنرمندانه به وقایع اخیر و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام است، در شهرستان نظرآباد استان البرز تولید شده و آماده پخش است.

مهدی فتحی، کارگردان این مجموعه نمایشی در گفت و گو با ایسنا در رابطه با روند پیش تولید این مجموعه گفت: نمایشنامه ها قبل از ماه محرم و صفر آماده شدند و تمرین اجرا به همراه تعدادی از هنرجویان تئاتر نظرآباد در محل فرهنگسرای شهرستان آغاز شد.

30 قسمت اول در رابطه با محرم تهیه شد و 30 قسمت دوم در خصوص موضوعات ارزشی مثل دفاع مقدس، شهادت معصومین و سیره اهل بیت در نظر گرفته شدند.

فتحی با اشاره به لزوم واکنش دربرابر اهانت رسانه های فرانسوی به پیامبر اسلام، افزود: با حمایت رییس جمهور فرانسه از گستاخی برخی رسانه ها، تصمیم گرفتیم در واکنش به این موضوع پاسخی هنرمندانه ارائه دهیم که نشان دهنده اعتراض ما باشد و در عین حال لطافت و رافت اسلامی را به نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخی هنرمندانه به اهانت فرانسه

پاسخی هنرمندانه به اهانت فرانسه