مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-31اقتصادي

انجام 100 هزار کیلومتر مربع اکتشافات معدنی تا پایان سال


رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی اعلام کرد: امسال در 6 ماهه نخست 50 هزار کیلومتر مربع اکتشاف ذخایر معدنی شامل شناسایی، پی جویی، اکتشاف عمومی و تفصیلی انجام شد که این رقم تاپایان سال به 100 هزار کیلومتر مربع خواهد رسید.

- رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی اعلام کرد: امسال در 6 ماهه نخست 50 هزار کیلومتر مربع اکتشاف ذخایر معدنی شامل شناسایی، پی جویی، اکتشاف عمومی و تفصیلی انجام شد که این رقم تاپایان سال به 100 هزار کیلومتر مربع خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا شهیدی اعلام کرد: بر اساس برنامه دستیابی به هدف 115 هزار کیلومتر مربع اکتشاف ذخایر معدنی برای امسال پیش بینی شده که با مشارکت بخش خصوصی و منابع عمومی دولت تا قبل از پایان دولت دوازدهم محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تهیه نقشه زمین شناسی کاربردی در مقیاس های مختلف (خشکی و دریا) در 6 ماهه ابتدایی 99 بالغ بر 30 ورقه نقشه - گزارش بود که نزدیک به 64 درصد هدف کمی برنامه که 47 ورقه نقشه - گزارش پیش بینی شده، تحقق یافت.

رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور افزود: این سازمان با استفاده از فناوری های روز دنیا و تجربه بومی سازی شده، تحول فزاینده ای را از لحاظ نرخ اکتشاف و شناسایی ذخایر جدید معدنی و رسیدن به رکورد جدید در دولت دوازدهم پیش بینی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 100 هزار کیلومتر مربع اکتشافات معدنی تا پایان سال

انجام 100 هزار کیلومتر مربع اکتشافات معدنی تا پایان سال