مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-31بين الملل

امنیت سرمایه گذاری محور دیدار «تاکایف» و « قزاق بایف»


وزیر امور خارجه قرقیزستان در سفری کاری به «نور سلطان» با رییس جمهور قزاقستان دیدار و اطمینان داد امنیت سرمایه گذاری های این کشور حفظ خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، روسلان قزاق بایف وزیر خارجه قرقیزستان، طی سفر کاری به نور سلطان با قاسم ژامرت تاکایف رییس جمهور قزاقستان دیدار کرد.

قزاق بایف در این دیدار از ثبات تدریجی اوضاع در کشورش و بازگشت روندهای سیاسی به حوزه حقوقی نکاتی را اظهار داشت و اطمینان داد قرقیزستان به طور کامل به تمام تعهدات بین المللی خود و اجرای دقیق کلیه معاهدات دوجانبه و چندجانبه بین المللی که قبلاً امضا شده متعهد است.

 وزیر خارجه قرقیزستان پس از ابراز نگرانی تاکایف از وضعیت  سرمایه گذاران قزاق در بیشکک تأکید کرد که کشورش اقدامات لازم را برای اطمینان از امنیت سرمایه گذاری های قزاقستان مطابق با قوانین کشور انجام خواهد داد.

در جریان مذاکرات، طرفین در مورد موضوعات مهم همکاری بین دو کشور در زمینه های سیاسی، تجاری و اقتصادی، آب و انرژی و ترانزیت و لجستیک بحث و تبادل نظر کردند و همچنین چشم انداز تعاملات بیشتر را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت سرمایه گذاری محور دیدار «تاکایف» و « قزاق بایف»

امنیت سرمایه گذاری محور دیدار «تاکایف» و « قزاق بایف»