مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:552020-10-31پزشكي

فوت 11 نفر در کاشمر به دلیل ابتلا به کرونا


بر اساس آخرین آمار اعلامی از سوی شبکه بهداشت و درمان، تعداد 11 نفر از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان شهید مدرس طی یک هفته گذشته فوت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسلم ساقی امروز در حاشیه بازدید از سطح شهر به منظور بررسی وضعیت رعایت فاصله اجتماعی توسط اصناف، اظهار کرد: با اعلام وضعیت فوق العاده و بحرانی در کاشمر، بازرسی های بیشتری در سطح شهرستان انجام می شود.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 102 نفر در بیمارستان شهید مدرس کاشمر بستری هستند، گفت: بر اساس آخرین آمار اعلامی از سوی شبکه بهداشت و درمان، تعداد 11 نفر از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان شهید مدرس طی یک هفته گذشته فوت کرده اند.

وی با بیان اینکه بر اساس اصول پیشگیرانه مدیریت بحران بازرسی ها در سطح شهرستان در راستای اجرا و رعایت پروتکل های بهداشتی تشدید شده است، افزود: هفت تیم بازرسی متشکل از اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به صورت روزانه از همه اماکن عمومی، مطبها.

ادارات، بانکها، پایانه مسافربری، صنوف بازدید می کنند.

فرماندار شهرستان کاشمر با بیان اینکه به دنبال تعطیلی مفرط نیستیم، گفت: همه دستگاه های اجرایی زمینه ارائه خدمات بهتر و کاهش حضور مردم در ادارات و سطح شهر با ارائه خدمات در بستر الکترونیک و یا غیرحضوری را فراهم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 11 نفر در کاشمر به دلیل ابتلا به کرونا

فوت 11 نفر در کاشمر به دلیل ابتلا به کرونا