مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-31سياسي

با شهدای وحدت/شهید ملا محمد ذبیحی


سه چهار ماه است عده ای آشکار و پنهان علیه این بنده، دست به رفتارها و کردارهای ناپسند می زنند بارها کتبأ و شفاهأ مرا تهدید کرده اند که اگر درباره قرآن و دین خدا تبلیغ کنی گلوله تحویل می گیری.

- سه چهار ماه است عده ای آشکار و پنهان علیه این بنده، دست به رفتارها و کردارهای ناپسند می زنند بارها کتبأ و شفاهأ مرا تهدید کرده اند که اگر درباره قرآن و دین خدا تبلیغ کنی گلوله تحویل می گیری.

رضا رستمی از جمله پژوهشگران خطه کردستان است که در کارنامه نگارشی خود آثار متعددی در حوزه ایثار و شهدات و نقش مردم کردستان در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به چشم می خورد.

این نویسنده و پژوهشگر به مناسبت هفته وحدت در گفت وگو با ایسنا می گوید:روحانیت کُردستان در طول تاریخ این دیار، همیشه از یک پایگاه اجتماعی خاص برخوردار بوده و در تمام حوادث و فراز و نشیب های اجتماعی به عنوان مشعل داران هدایت در جامعه به ایفای نقش و انجام وظیفه پرداخته اند و دفاع از حق و حقیقت، دینداری و حاکمیّت ارزش های الهی و ایستادن در برابر الحاد، بی دینی، فسق، فجور و فساد همیشه سرلوحه کار آنها بوده است.

اگر نگاه کوتاهی به گذشته های نه چندان دور در یک سده گذشته بیفکنیم، می بینیم که در جریان تجاوز استعمارگرانی چون روس ها و انگلیسی ها به ایران اسلامی، هرگاه پای این ها به کُردس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با شهدای وحدت/شهید ملا محمد ذبیحی

با شهدای وحدت/شهید ملا محمد ذبیحی