مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-31سياسي

پرداخت بیش از 4 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان خدابنده


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خدابنده گفت: برای 62 نفر از فرزندان تحت پوشش این نهاد 4 میلیارد و 490 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان پرداخت شده است.

- ایسنا/زنجان رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خدابنده گفت: برای 62 نفر از فرزندان تحت پوشش این نهاد 4 میلیارد و 490 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان پرداخت شده است.

ذبیح الله غفاری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از مساعدت های ویژه برای خانواده های تحت پوشش در زمینه ازدواج است، اظهار کرد: این نهاد در شش ماهه اول امسال برای کمک به فرزندان مددجو در زمینه ازدواج، برای 62 نفر از مددجویان کمک جهیزیه و 13 مورد هدیه ازدواج پرداخت کرده که از نظر نقدی و جنسی ارزش ریالی آن بیش از 4 میلیارد و 490 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه فرزندان مددجو مخصوصا فرزندان پسر که فاقد شغل هستند از محل وام های خودکفایی و اشتعال، وام 4 درصدی قرض الحسنه از محل منابع بانکی دریافت کرده اند، تصریح کرد: پرداخت وام های قرص الحسنه یکی از موارد اساسی برای حل مشکل مددجویان از جمله خانواده های بی سرپرست، دارای سرپرست از کار افتاده تحت پوشش این نهاد و نیز اقشار آسیب پذیر است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده یادآور شد: این نهاد از محل صندوق قرص الحسنه امداد ولایت 304 مورد وام کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 4 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان خدابنده

پرداخت بیش از 4 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان خدابنده