مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:002020-10-31پزشكي

پنجمین هفته متوالیِ تمدید محدودیت های کرونایی در قزوین


جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: بر اساس مجوزهای اخذ شده از وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان، محدودیت ها برای هفته پنجم در قزوین تمدید می شود، - ایسنا/قزوین جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: بر اساس مجوزهای اخذ شده از وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان، محدودیت ها برای هفته پنجم در قزوین تمدید می شود، محدودیت های اعمالی نیز همان محدودیت های قبلی است.

منوچهر حبیبی با اشاره به تمدید محدودیت های کرونایی برای هفته پنجم در استان قزوین گفت: بر اساس مجوزهای اخذ شده از وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان، محدودیت ها تمدید می شود، محدودیت های اعمالی نیز همان محدودیت های قبلی است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین بیان کرد: کلاس های درس مدارس و دانشگاه ها، همچنان به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود و همچنین دستگاه های اجرایی با 50 درصد کارکنان خدمات ارائه می دهند.

وی ادامه داد: دورکاری 50 درصد کارکنان، سبب کاهش حضور این افراد در محل کار و به دنبال آن کاهش خطر ابتلا به کرونا می شود، اما نباید خللی در رسیدگی و پاسخ به امور ارباب رجوع ایجاد گردد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، حبیبی با بیان این که درصورتی که مردم در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، همکاری نکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین هفته متوالیِ تمدید محدودیت های کرونایی در قزوین

پنجمین هفته متوالیِ تمدید محدودیت های کرونایی در قزوین