مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 18:002020-10-30سياسي

دولت هم تراز انقلاب باید روی کار بیاید


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: سکولاریز مرده است و اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج قدرت در جهان است و بعد از 1400 سال آینه مطلق جهان اسلام است که توسط رهبران انقلاب امام راحل و مقام معظم رهبری محقق شده است .

- حجت الاسلام رستگار امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بعد از 1400 سال امروز ملت ما با افتخار تفکر و اندیشه سکولاریزم و کمونیسم و غیره را شکست داده اند و پیامبر اسلام(ص)شعار لااله الله در عالم هستی برای نابودی ظلم سرداد و فرزندش امام راحل شعار نه شرقی و نه غربی را در جهان فریاد زد و انقلاب اسلامی ایران اکنون به عنوان الگو در جهان معرفی شده است .

وی بابیان فروپاشی دنیای غرب و نابودی تفکرات ظالمانه آنها گفت:شاهد فروپاشی دنیای غرب هستیم و اسلام ناب محمدی در کشورهای جهان الگو پذیری شده است ، آمریکای جنایتکار در مقابل اراده الهی مردم ایران شکست خورده است و با شجاعت فرزندان انقلاب در حال مبارزه هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان عنوان کرد: الان بزرگترین تهدید برای استکباران جهانی،انقلاب اسلامی قدرتمند ایران است و آمریکا تا کنون هیچ غلطی نتوانسته انجام بدهد و همیشه شکست خورده ملت ایران  بوده است و هواپیمای جمهوری اسلامی ایران با افتخار در سرزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت هم تراز انقلاب باید روی کار بیاید

دولت هم تراز انقلاب باید روی کار بیاید