مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 17:502020-10-30اقتصادي

کاهش ورودی پرونده های حقوقی با ساماندهی مشاورین املاک در کرمانشاه


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از ساماندهی پنج هزار دفتر مشاور املاک در استان کرمانشاه و کاهش پرونده های حقوقی ورودی خبرداد.

- پرویز توسلی زاده شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: پنج هزار دفتر مشاور املاک سطح استان کرمانشاه با توجه به اینکه 90 درصد روابط حقوقی مردم در این مشاورین املاک تنظیم می شوند در طول یکسال گذشته ساماندهی شده اند.

وی با اشاره به اینکه در این ساماندهی، قراردادها الکترونیکی و دارای مهر هولوگرام هستند، افزود: در قراردادها شرط داوری تعیین شده است و در تمام قراردادها یک نفر حقوقدان نیز ذیل قرارداد را امضا و متعهد به دادن مشاوره حقوقی به طرفین است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، تصریح کرد: با اجرای این طرح به علت اینکه قرارداد الکترونیکی با مهر هولوگرام و با استعلام مالکیت فروشنده و با مشاوره حقوقی تنظیم می شود موجبات کاهش شدید ورودی در بخش کیفری و حقوقی پایین می شود.

توسلی زاده از برنامه ریزی برای تعیین تکلیف و حل اختلاف فک پلاک اتومبیل توسط پلیس راهور بدون نیاز به طرح دعوی که سالانه هزار پرونده را کاهش می دهد خبر داد و گفت: بدیهی است هر چه سطح آگاهی ها و اطلاعات حقوقی مردم بالا باشد به همان میزان امکان ایجاد اختلافات و طرح دعاوی حقوقی و کیفری بیشتر است؛ لذا با استفاده فضای رسانه ای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ورودی پرونده های حقوقی با ساماندهی مشاورین املاک در کرمانشاه

کاهش ورودی پرونده های حقوقی با ساماندهی مشاورین املاک در کرمانشاه