مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 13:302020-10-30سياسي

دستگیری پدران عروس و داماد در پلدختر


پدران عروس و داماد در این شهرستان که شب گذشته از دستورالعمل و مصوبات ستاد کرونا تخطی و اقدام به برگزاری جشن عروسی و تجمع کردند، - سرهنگ همایون بخشی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگارفارس در پلدختر اظهار داشت: ممنوعیت برگزاری جشن عروسی و هرگونه مراسم و تجمع رسمی و غیررسمی در شرایط فوق پرخطر کرونا در شهرستان پلدختر بنا به ماده 688 قانون مجازات اسلامی از مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی و جرم محسوب می شود.

وی افزود: شب گذشته برخی خانواده ها در سطح شهرستان در حالی به  برگزاری مراسم عروسی با جمعیت زیاد اقدام کردند که چهار روز از اعمال محدودیت های کرونایی ستاد مبارزه با کووید_19 درپلدختر می گذرد و پیش از این بارها از طریق رسانه های رسمی و فضای مجازی خودداری از هرگونه تجمع برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شرایط فوق پرخطر شهرستان، اعلام شده است.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ممنوعیت برگزاری مراسم های عروسی و عزا تا اطلاع ثانوی از طریق دهیاران در روستاها نیز گوشزد شده که برابر قانون با برگزارکنندگان به دستور دادستان برخورد جدی قضایی می شود.

وی عنوان کرد: متاسفانه برخی افراد دستورالعمل های ستاد کرونا را جدی نگرفته و با سرپیچی از قوانین اقدام به برگزاری مراسم عروسی، تجمع و شلوغی کردند که این موضوع سلامت مردم را در شرایط بحران کرونا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری پدران عروس و داماد در پلدختر

دستگیری پدران عروس و داماد در پلدختر