مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-30سياسي

امروز دشمن از گسترش اسلام و اسلام خواهی در سطح دنیا نگران است


امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه حفظ وحدت یکی از اهداف مهم پیامبر اکرم(ص) بود، گفت: امروز دشمن از گسترش اسلام در سطح دنیا نگران است.

- زاهدان- امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه حفظ وحدت یکی از اهداف مهم پیامبر اکرم(ص) بود، گفت: امروز دشمن از گسترش اسلام در سطح دنیا نگران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: در حال حاضر شاهد رشد و گسترش اسلام در سطح جهان و افزایش گرایش به اسلام می باشیم که این موضوع علیرغم شعارهای دفاع از حقوق بشر و آزادی بیان غربی ها که گوش فلک را کر کرده، باعث نگرانی و عصبانیت دشمنان اسلام شده است.

وی ادامه داد: آنان امروزه به قول معروف شمشیر را از رو بسته اند وو با توجه به کینه و بغضی که از اسلام دارند، تلاش می کنند تا به هر نحو در برابر اسلام خواهی و رشد این دین مبین، مقابله کنند و یک روز با آتش زدن و پاره کردن قرآن کریم، یک روز دیگر با کشیدن کاریکاتور و توهین به پیامبر اکرم (ص) و یا مقابله با نمادهای اسلامی مثل حجاب و یا تلاش برای راه اندازی تفرقه و نفاق بین مسلمانان به دنبال رسیدن به نتیجه مطلوب خود هستند و ما نیز وظیفه داریم در مقابل این گونه حرکات هوشیار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز دشمن از گسترش اسلام و اسلام خواهی در سطح دنیا نگران است

امروز دشمن از گسترش اسلام و اسلام خواهی در سطح دنیا نگران است