مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:152020-10-30ورزشي

خانه کشتی زابل و ورزشگاه 2000 نفری چابهار به بهره برداری می رسد


با تمام توان بدنبال فراهم نمودن زیرساخت های حوزه ورزش هستیم و در تلاشیم تا خانه کشتی زابل و ورزشگاه 2000 نفری چابهار تا پایان دولت به بهره برداری برسد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندارسیستان وبلوچستان گفت: با تمام توان بدنبال فراهم نمودن زیرساخت های حوزه ورزش هستیم و در تلاشیم تا خانه کشتی زابل و ورزشگاه 2000 نفری چابهار تا پایان دولت به بهره برداری برسد.

احمدعلی موهبتی در دیدار با علیرضا دبیر ، رییس فدراسیون کشتی کشور از تلاش برای بهره برداری از دو پروژه ورزشی خانه کشتی زابل و ورزشگاه 2000 نفری چابهار خبر داد.

وی با ابراز خرسندی از نگاه مسئولین ورزشی به شرایط و وضعیت ورزش استان و دلسوزی آنان در مسیر رشد و ارتقا رشته های ورزشی، بیان داشت: این نگاه و توجه در سالهای اخیر و توسعه زیرساختهای ورزشی استان باعث شده تا افتخارآفرینانی در سطح کشوری و بین المللی داشته باشیم .

وی تصریح کرد: روح سالم در گرو داشتن جسم سالم است و اعتقاد داریم ورزش و حضور در میادین جهانی به نوعی معرفی هویت یک ملت است.

وی افزود :با تمام توان بدنبال فراهم نمودن زیرساخت های لازم در حوزه های مختلف بویژه بخش ورزش و تربیت بدنی هستیم و باید بدنبال آموزش رشته های ورزشی در سنین کودکی برای افراد جامعه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه کشتی زابل و ورزشگاه 2000 نفری چابهار به بهره برداری می رسد

خانه کشتی زابل و ورزشگاه 2000 نفری چابهار به بهره برداری می رسد