مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-30سياسي

دستیار رییس جمهور آذربایجان، سفر عراقچی به باکو را پرثمر خواند


دستیار رییس جمهور آذربایجان سفر عراچی به باکو را پرثمر خواند و از همدردی سفیر ایران در باکو در پی کشته شدن شهروندان آذربایجانی در مناقشه قره باغ، - دستیار رییس جمهور آذربایجان سفر عراچی به باکو را پرثمر خواند و از همدردی سفیر ایران در باکو در پی کشته شدن شهروندان آذربایجانی در مناقشه قره باغ، قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حکمت حاجی اف، دستیار رییس جمهور آذربایجان در توییتی در پاسخ به توییت سیدعباس عراقچی نوشت: حقیقتا دیدار پرثمری بود.

آذربایجان و ایران پیوند قوی دوستانه و روابط همسایگی خوبی داشته و دارند.

وی در ادامه توییت خطاب به سیدعباس موسوی، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان هم نوشته است: بابت تسلیت تان به شهدای آذربایجانی که سرزمین های مان را از اشغال آزاد کردند و شهروندانی که هدف جنایات جنگی ارمنستان شده اند، تشکر می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان روز چهارشنبه در توییتی نوشت: در دیدار طولانی مثبت و سازنده با الهام علی اف، رییس جمهور آذربایجان ابتکار منطقه ای ایران را برای کمک با پایان دادن به درگیری ناگورنو- قره باغ ارائه کردم .

سیدعباس عراقچی به عنوان فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران و به منظور پیشبرد ابتکار ایران برای حل مناقشه قره باغ و درگیری های به وقوع پیوسته بین جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار رییس جمهور آذربایجان، سفر عراقچی به باکو را پرثمر خواند

دستیار رییس جمهور آذربایجان، سفر عراقچی به باکو را پرثمر خواند