مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 16:502020-10-29اقتصادي

کمبود آرد در اردبیل شایعه است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: کمبود آرد در اردبیل شایعه است و نانوایی ها موظف به پخت نان در طول شبانه روز هستند.

- رامین صادقی 8 آبان که به همراه بازرسان تعزیرات و معاون دادستان اردبیل از چند کارخانه آرد در اردبیل، نیر و نمین بازدید می کرد، اظهار کرد: تمام کارخانه های تولید آرد با رعایت استانداردها و موازین اعلام شده فعالیت می کنند و هیچگونه تعطیلی در این واحدها رخ نداده است.

وی به گلایه های مردم در روزهای اخیر به دلیل کمبود پخت نان در شهر اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر نانوایی های متعددی مورد بازرسی قرار گرفتند و تعدادی از نانوایان متخلف که اقدام به عرضه خارج از شبکه آرد و احتکار در این موضوع کرده بودند، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: تمام نانوایی های دولتی و آزادپز موظفند به هر میزان که نیاز دارند آرد خود را به روز تهیه کنند و هیچ مشکلی در تامین آرد مورد نیاز آنها وجود ندارد.

صادقی کیفیت آرد تولیدی را در این استان به تناسب گندم ذخیره سازی شده مناسب ارزیابی کرد و گفت: آرد تولیدی با کیفیت و رعایت تمام اصول استاندارد و در کیسه های آبی و زردرنگ تهیه و در اختیار نانوایی های دولتی و آزادپز قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود آرد در اردبیل شایعه است

کمبود آرد در اردبیل شایعه است