مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 16:402020-10-29بين الملل

هشدار علی اف به ارمنستان در باره هدف قرار دادن لوله های نفت و گاز


رییس جمهور آذربایجان ضمن تأکید بر بی طرفی واسطه ها در مناقشه قره باغ درباره احتمال حملات ارمنستان به خطوط انتقال انرژی جمهوری آذربایجان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الهام علی اف ، رییس جمهور آذربایجان در باره هرگونه اقدام احتمالی ارمنستان برای هدف قرار دادند لوله های انتقال گاز و نفت جمهوری آذربایجان به اروپا هشدار داد.

او  پنجشنبه شب در حساب توییتی خود نوشت که اگر اتفاقی برای این لوله های انتقال انرژی بیفتد، ارمنستان با فشارهای بین المللی خطرناکی روبه رو خواهد شد.

وزارت دفاع جمهور خودخوانده قره باغ امروز لیستی از اهداف مهم در جمهوری آذربایجان منتشر کرده و گفته است که این اهداف در تیررس حملات موشکی آن ها قرار دارد.

رییس جمهور آذربایجان ارمنستان را به کارشکنی در اجرای مفاد توافق های آتش بس سه گانه متهم کرد و گفت: به رغم اینکه ما بارها از کمیته بین المللی صلیب سرخ خواسته ایم در قضیه تبادل اسرا و اجساد جنگ ورود کنند، ولی طرف ارمنی با این خواسته مخالفت کرده است؛ برای همین ما تصمیم گرفتیم اجساد و اسرا را یک طرفه به ارمنستان تحویل دهیم .

او منطقه قره باغ کوهستانی را یکی از زیباترین و پر خیر و برکت ترین منطقه جمهوری آذربایجان دانست و گفت که این منطقه در توسعه پایدار این کشور نقض بسیار مهمی ایفا خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار علی اف به ارمنستان در باره هدف قرار دادن لوله های نفت و گاز

هشدار علی اف به ارمنستان در باره هدف قرار دادن لوله های نفت و گاز