مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 15:152020-10-29سياسي

نشست نخبگانی اتحاد امت اسلامی در برابر خیانت به آرمان قدس شریف


رییس دانشگاه پیام نور گنبدکاووس از برگزاری نشست نخبگانی اتحاد امت اسلامی در برابر خیانت به آرمان قدس شریف با حضور نخبگان و دانشگاهیانی از سراسر کشور در این دانشگاه خبر داد.

- رضا یازرلو امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به فرا رسیدن ایام هفته وحدت و بزرگداشت یاد و خاطره منادیان وحدت، اظهار کرد: وجود پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) همواره مایه وحدت و همبستگی مسلمانان و حتی تمامی آزادی خواهان ادیان الهی در ملل گوناگون شده است.

* رسالت نخبگان و فرهیختگان جامعه در تبیین شرایط حساس و پیچ تاریخی فعلی بسیار خطیر و مهم است وی با بیان اینکه در شرایط اخیر دنیا اتحاد و همدلی مسلمانان در برابر مستکبران و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی یکی از ضروریات انکارناپذیر است، افزود: رسالت نخبگان و فرهیختگان جامعه در تبیین شرایط حساس و پیچ تاریخی فعلی بسیار خطیر و مهم است.

رییس دانشگاه پیام نور گنبدکاووس از برگزاری همایش نخبگانی پیامبر اعظم (ص)، اتحاد امت اسلامی در برابر خیانت به آرمان قدس شریف در این دانشگاه خبر داد و گفت: یکی از مهم ترین محورهای این همایش آینده پژوهشی وحدت مسلمین و تمدن اسلامی در قرن جدید خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نخبگانی اتحاد امت اسلامی در برابر خیانت به آرمان قدس شریف

نشست نخبگانی اتحاد امت اسلامی در برابر خیانت به آرمان قدس شریف