مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 08:152020-10-29اقتصادي

واریز 126 میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های استان زنجان


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان از واریز 126 میلیارد تومان به حساب شهرداری ها، دهیاری های استان از محل مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.

- میرحیدر رضوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نرخ مالیات بر ارزش افزوده 9 درصد است که مطابق قانون شامل 6 درصد مالیات و 3 درصد عوارض ارزش افزوده است.

  این مقام مسؤول با بیان اینکه مبلغ 126 میلیارد تومان واریزی به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان مربوط به هفت ماه نخست سال است، افزود: از این میزان مبلغ 53 میلیارد تومان مربوط به شهرداری های شهر زنجان بوده و مابقی به حساب شهرداری ها و دهیاری های سایر مناطق استان واریز شده است.

  رضوی با تقدیر از مشارکت مودیان در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، گفت: این نوع مالیات مصداق واقعی عدالت مالیاتی است که هیچ باری بر دوش تولیدکننده نمی گذارد و مصرف کنندگان با توجه به میزان مصرفشان، مالیات پرداخت می کنند، ضمن آنکه حدود یک سوم آن خرج عمران و آبادانی شهرها تا دورترین نقاط محروم استان می شود و به عبارتی باعث توسعه متوازن می شود.

  مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با بیان اینکه اطلاع رسانی صحیح و بهنگام از نحوه مصارف حاصل از درآمدهای مالیاتی و تبیین و تشریح کارکردها و آثار پرداخت مالیات موجب همکاری و مشارکت بیشتر مردم شده است، افزود: اگر چنین ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 126 میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های استان زنجان

واریز 126 میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های استان زنجان