مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-29حوادث

کشف اختلاس 7 میلیاردی در شهرداری کرج


یکی از کارمندان شهرداری کرج که با سوء استفاده از جایگاه شغلی اش هفت میلیارد ریال از اموال بیت المال را اختلاس کرده بود، - ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: یکی از کارمندان شهرداری کرج که با سوء استفاده از جایگاه شغلی اش هفت میلیارد ریال از اموال بیت المال را اختلاس کرده بود، توسط پلیس اقتصادی البرز دستگیر شد.

سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اختلاس قسمت قابل توجهی از عوارض شهرداری که در هنگام تعویض پلاک از مراجعه کنندگان دریافت می شود، بررسی موضوع در دستورکار پلیس اقتصادی استان البرز قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در ادامه ماموران با بررسی بیش از 2000 قبض پرداخت عوارض و انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند قسمتی از وجوه پرداختی توسط شهروندان به حساب یکی از کارمندان واحد شهرداری کرج واریز شده که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی نامبرده دستگیر و به پلیس اقتصادی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی ماموران متهم به صراحت اعلام کرد که با ارائه شماره حساب شخصی خودش به یکی از دفاتر پیشخوان دولت، هفت میلیارد ریال از عوارض پرداختی شهروندان به حساب او واریز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اختلاس 7 میلیاردی در شهرداری کرج

کشف اختلاس 7 میلیاردی در شهرداری کرج