مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-29اقتصادي

ضرورت ایجاد پایانه صادراتی و ترمینال فرآوری پسته در ورامین


در جلسه ای با وزیر جهاد کشاورزی و معاونین حوزه دام و زراعت که در وزارت جهاد کشاورزی، مسائل و مشکلات کشاورزان و دامداران شهرستان های ورامین، - ایسنا/تهران در جلسه ای با وزیر جهاد کشاورزی و معاونین حوزه دام و زراعت که در وزارت جهاد کشاورزی، مسائل و مشکلات کشاورزان و دامداران شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک، مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس روز چهارشنبه 7 آبان ماه در دیدار با وزیر جهادکشاورزی گفت: کاهش سهمیه نهاده های کشاورزی و دامی و گرانی سرسام آور کود، سم، واکسن، بذر، علوفه و سایر نیازهای دامداران، مرغداران و کشاورزان باعث ایجاد مشکلات جبران ناپذیری به این منطقه شده است و فریاد این قشر زحمت کش، کمتر به گوش مسئولان رسیده و روز به روز، این مشکلات، کمر کشاورز و دامدار و مرغدار را بیشتر می شکند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ورامین و پیشوا قطب کشاورزی و دامپروری استان تهران بشمار می رود و بخش عمده نیازهای غذایی پایتخت کشور توسط این سه شهرستان تامین می شود ، خواستار توجه جدی مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به این حوزه شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس ضمن بیان این که شهرستان های ورامین و پیشوا علاوه بر تولید غلات و گوشت قرمز و گوشت مرغ و تامین شیر و تخم مرغ استان تهران، موفقیت های خوبی در تولید پست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد پایانه صادراتی و ترمینال فرآوری پسته در ورامین

ضرورت ایجاد پایانه صادراتی و ترمینال فرآوری پسته در ورامین