مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-29سياسي

شیراز در سال 1400 میزبان جشن ملی هفته کتاب خواهد شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس با اشاره به تمدید عنوان پایتختی کتاب شهر شیراز در سال آینده گفت: شیراز در سال 1400 میزبان جشن ملی گرامیداشت هفته کتاب خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله منوچهری صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه های هفته کتاب در فارس برنامه ریزی شده است، گفت: برنامه هفته کتاب تدوین شده و مهم ترین برنامه ها افتتاح کتابخانه یا ساختمان جدید کتابخانه ها و کلنگ زنی پروژه های کتابخوانی است.

وی اضافه کرد: برنامه ها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در فضاهای ممکن انجام خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس تصریح کرد: شرایط برگزاری هفته کتاب در سال جاری با توجه به بیماری امسال بسیاری از برنامه های هفته کتاب به روال هر سال برگزار نخواهد شد.

به گفته منوچهری، برگزاری جشن گرامیداشت مقام کتاب، کتابخوانی و کتابدار مهم ترین برنامه هفته کتاب است که هر سال به صورت ویژه برگزار و با حضور مقامات استانی و مهمانان ملی از کتابداران برتر و فعالان حوزه کتابخوانی تقدیر شده است.

وی با تصریح اینکه شیراز به عنوان پایتخت کتاب ایران آماده میزبانی برنامه های ملی و بین المللی در حوزه کتابخوانی است، گفت: برنامه ریزی ها بر این بود که امسال شیراز میزبان جشن ملی روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز در سال 1400 میزبان جشن ملی هفته کتاب خواهد شد

شیراز در سال 1400 میزبان جشن ملی هفته کتاب خواهد شد