مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:302020-10-29اقتصادي

کنارگذر جنوبی تهران نقش مهمی در اقتصاد و زندگی مردم خواهد داشت


وزیر راه و شهرسازی با حضور در پروژه کنارگذر جنوبی تهران (آزادراه غدیر) در جریان آخرین مراحل پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

- وزیر راه و شهرسازی با حضور در پروژه کنارگذر جنوبی تهران (آزادراه غدیر) در جریان آخرین مراحل پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز پنجشنبه 8 مهرماه، با حضور در پروژه کنارگذر جنوبی تهران (آزادراه غدیر) در جریان آخرین مراحل تکمیل و نهایی شدن این پروژه قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در جلسه ای با مسئولان و پیمانکاران این پروژه با اشاره به اهمیت این آزادراه گفت: این پروژه مهم و بین المللی بخش مهمی از جاده ابریشم است که می تواند نقش مهمی در کاهش مزاحمت بارهای ترانزیتی برای مردم در استان های تهران و البرز داشته باشد.

وی افزود: بهره برداری از این آزادراه یک اتفاق مهم برای کشور بوده و کاری بزرگ و ماندگار است که در اقتصاد و زندگی مردم نقش خواهد داشت.

این عضو کابینه دولت دوازدهم با تاکید بر اینکه مردم باید در این مسیر از محیطی امن و مناسب عبور کنند، تصریح کرد: لازم است هرچه زودتر عملیات باقی مانده تمام و این پروژه آماده بهره برداری شود.

وی افزود: در همین خصوص لازم است هماهنگی های مورد نظر بابت ساخت مجتمع های بین راهی، جایگاه سوخت، نصب دوربین های ETC، نصب روشنایی ها در همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنارگذر جنوبی تهران نقش مهمی در اقتصاد و زندگی مردم خواهد داشت

کنارگذر جنوبی تهران نقش مهمی در اقتصاد و زندگی مردم خواهد داشت