مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-29سياسي

معارفه شهردار رشت برگزار شد/تلاش مسؤولین برای رفع مشکلات رشت


مراسم معارفه سید محمد احمدی پنجاه و هفتمین شهردار رشت، با حضور جمعی از مدیران در سالن اجتماعات نیروی انتظامی گیلان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت صبح امروز در مراسم معارفه شهردار رشت در سالن اجتماعات ناجا با تبریک پیشاپیش میلاد حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت اظهار کرد: وحدت، کلیدواژه ای است که امام (ره) با بهره مندی از آن در مقابل ظلم غرب و شرق ایستادند و پیروزی و سربلندی برای ملت ایران اسلامی رقم خورد.

احمدی پنجاه و هفتمین شهردار رشت احمد رمضانپور با بیان اینکه حاج میرزا خلیل رفیع نخستین شهردار رشت بود، افزود: از آن زمان تاکنون و با انتخاب سید محمد احمدی، 57 شهردار برای رشت انتخاب شدند که دو نفر از این شهرداران ازجمله مرحوم شیرخانی و سید محمدعلی ثابت قدم دو مرحله برای تصدی این جایگاه انتخاب شدند و تعدادی نیز به عنوان سرپرست شهرداری رشت مشغول فعالیت بودند.

وی با تقدیر از اقدامات ناصر عطایی سرپرست شهرداری رشت گفت: ناصر عطایی هیچ گاه کاندیدا سرپرستی و شهردار شدن نبود اما طی مدت زمان حضور در جایگاه سرپرستی شهرداری رشت اقدامات بسیار شایسته ای انجام داد.

انتخاب شهردار برای تمام دوران فعالیتی شورای پنجم رشت رییس شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه نگاه اعضای شورای پنجم رشت انتخاب یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه شهردار رشت برگزار شد/تلاش مسؤولین برای رفع مشکلات رشت

معارفه شهردار رشت برگزار شد/تلاش مسؤولین برای رفع مشکلات رشت