مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-29سياسي

پای حرف های مردی که خاطرات نوجوانی اش اسارت و جنگ است


امروز مصادف است با روز نوجوان و بسیج دانش آموزی.

بی دلیل نیست که این دو مناسبت در کنار هم قرار گرفته است و اگر نگاهی به تاریخ دفاع مقدس بیندازیم، - ایسنا/آذربایجان شرقی امروز مصادف است با روز نوجوان و بسیج دانش آموزی.

بی دلیل نیست که این دو مناسبت در کنار هم قرار گرفته است و اگر نگاهی به تاریخ دفاع مقدس بیندازیم، خواهیم دید نوجوانانی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند که همانند قاسم بن حسن(ع) با شور واشتیاق وصف ناپذیری برای دفاع از اسلام و رسیدن به شهادت در راه دین شتافتند.

نوجوانان و جوانانی که به ندای پیر و مرادشان لبیک گفتند و در ایامی که باید به تفریح و درس مشغول می شدند، بر رویآرزوهایشان پا گذاشتند و تا پای جان دست از نبرد با دشمنِ تا دندان مسلح برنداشتند و اجازه ندادند ناموس و خاک شان مورد تعرض قرار گیرد.

به سراغ یکی از رزمندگانی رفتیم که در ایام نوجوانی عازم جبهه شده بود و دست بر قضا به اسارت دشمن نیز درآمده بود و حرفهای تامل برانگیزی از دوران اسارتش داشت که شاید بازخوانی آن دوران برای نوجوانان و جوانان امروز خالی از لطف نباشد.

تاثیر نفس مسیحایی امام خمینی(ره) بر جوانان غلامرضا احمدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص زمان اعزامش به جبهه های نبرد حق علیه باطل اظهار کرد: من در سن 14 سالگی در اولین دوره ی آموزش نظامی بسیج شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای حرف های مردی که خاطرات نوجوانی اش اسارت و جنگ است

پای حرف های مردی که خاطرات نوجوانی اش اسارت و جنگ است