مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:302020-10-29اقتصادي

ابلاغ مجوز واردات کالای همراه مسافر به منطقه آزاد اروند


معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد اروند از ابلاغ مجوز واردات کالای همراه مسافر به منطقه آزاد اروند خبر داد.

- معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد اروند به ابلاغ 849 قلم کالای وارداتی به عنوان کالای همراه مسافر از سوی وزارت صمت اشاره کرد و گفت: 50 میلیون دلار سهمیه وارداتی کالا به منطقه آزاد اروند تا پایان امسال اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، سیدعلی موسوی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در سرسرای اجتماعات منطقه آزاد اروند بیان کرد: براساس ماده 2 مقررات صادرات و واردات مناطق آزاد ورود کالا به استثنای کالاهایی که از نظر شرع مقدس اسلام و قوانین کشور ممنوع باشد آزاد است.

وی افزود: این ماده قانونی تصریح کرده که این حق مردم آبادان و خرمشهر که از مزایای واردات کالای همراه مسافر استفاده کنند و خوشبختانه با توجه به جلسه های برگزار شده در هفته گذشته این مصوبه ابلاغ شده است.

موسوی گفت: همچنین تبصره سه ماده 17 مقررات صادرات و واردات امور گمرک مناطق هم تصریح کرده که کنترل و نظارت بر ورود و صدور کالا از مناطق آزاد به سایر کشورها و سرزمین اصلی توسط گمرک منطقه آزاد اروند انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ مجوز واردات کالای همراه مسافر به منطقه آزاد اروند

ابلاغ مجوز واردات کالای همراه مسافر به منطقه آزاد اروند