مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 03:052020-10-28اقتصادي

کمک تامین جهیزیه برای 315 زوج جوان خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت یک میلیارد و 142 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به نوعروسان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: امسال 315 زوج جوان از خدمت کمک هزینه ازدواج کمیته امداد بهره مند شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد بابیان اینکه امسال 315 زوج جوان از خدمت کمک هزینه ازدواج کمیته امداد بهره مند شده اند، اظهار کرد: 281 نفر از این افراد دختران، 15 نفر بانوان ازدواج مجدد و 19 نفر نیز پسران تحت حمایت این نهاد بوده اند.

وی با  بیان اینکه هم اکنون  تهیه جهیزیه و لوازم ضروری زندگی برای بسیاری از خانواده ها که دختر در آستانه ازدواج دارند کاری سخت و دشوار شده است، اظهار کرد: این نهاد همه ساله با پرداخت کمک جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و دامادهای تحت حمایت، به تأمین بخشی از جهیزیه آنان کمک می کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ترویج و گسترش فرهنگ ازدواج های آسان را از اولویت های کمیته امداد عنوان کرد و گفت:  این نهاد به نوعروسان و بانوان سرپرست خانوار در صورت ازدواج مجدد خدمات جهیزیه ارائه می کند و به دامادهای تحت حمایت هم هدیه ازدواج می دهد.

وی ضرورت کمک های مردم در بخش تأمین جهیزیه نوعروسان را حائز اهمیت دانست و افزود: یکی از برنامه های مهم کمیته امداد در بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک تامین جهیزیه برای 315 زوج جوان خراسان شمالی

کمک تامین جهیزیه برای 315 زوج جوان خراسان شمالی