مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 18:302020-10-28پزشكي

رکوردزنی 9 باره مرگ و میر کرونایی در تهران در مهر ماه!


فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران ضمن اظهار تاسف از شیوع گسترده کرونا در تهران تاکید کرد: از ابتدای مهرماه تا به امروز برای 9 بار رکورد مرگ و میر و رکورد موارد جدید ابتلا به کرونا در تهران شکسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران اعلام کرد: متاسفانه برای پنجمین روز متوالی، عدد بستری شدگان کرونایی از 6000 نفر پایین تر نیامده، و بیش از 700 نفر نیز با حال عمومی وخیم در بخش های مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر علیرضا زالی ضمن تشریح وضعیت تهران به لحاظ شیوع کرونا اظهار کرد: امروز بالغ بر 10 هزار و 700 بیمار بصورت سرپایی با تشخیص کرونا یا شبه کرونا به بخش های بهداشتی و درمانی مراجعه کرده اند.

وی افزود: مجموعا تعداد افرادی که در بیمارستان های استان تهران در طول 24 ساعتی که گذشت بستری شدند به بیش از 890 نفر رسید.

وی از بستری شدن 188 بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه تهران طی روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بیمارستان های تابعه استان بالغ بر 6125 نفر گزارش شده است.

زالی اظهار داشت: متاسفانه برای پنجمین روز متوالی، عدد بستری شدگان کرونایی از 6000 نفر پایین تر نیامده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردزنی 9 باره مرگ و میر کرونایی در تهران در مهر ماه!

رکوردزنی 9 باره مرگ و میر کرونایی در تهران در مهر ماه!