مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 18:002020-10-28بين الملل

هلاکت عاملان ترور وزیر ورزش و جوانان یمن


سخنگوی وزارت کشور دولت نجات ملی یمن از شناسایی و هلاکت عاملان به شهادت رساندن حسن زید وزیر ورزش و جوانان این کشور، خبر داد و به جزییات آن اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر به نقل از المسیره، سخنگوی وزارت کشور یمن اعلام کرد: نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی یمن با همکاری وزارت کشور یمن موفق به شناسایی و هلاکت افرادی که حسن زید وزیر جوانان و ورزش دولت نجات ملی یمن را به شهادت رساندند، شدند.

سرتیپ عبدالخالق العجری سخنگوی وزارت کشور یمن افزود: جنایتکاران به دنبال فرار و خروج از ذمار بودند، اما ناکام بودند و در جریان عملیات تعقیب از سوی نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی، آن‌ها به سوی نیرو‌های امنیتی آتش گشودند.

وی افزود: یکی از عاملان جنایت ترور حسن زید به نام یاسر احمد سعد جابر محمد در جریان درگیری با نیرو‌های امنیتی زخمی شد و به علت شدت جراحات وارده به وی ناشی از درگیری با ماموران امنیتی و اطلاعاتی به هلاکت رسید و عامل دیگر به نام ابراهیم صالح عبدالله الجباء هم در جریان درگیری با نیرو‌های امنیتی در دم به هلاکت رسید.

گفتنی است که قبلا «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن در جریان دیدار با خانواده حسن زید وزیر ورزش و جوانان دولت انصارالله یمن که روز گذشته ترور شد اعلام کرده بود: این ترور یک جنایت سیاسی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت عاملان ترور وزیر ورزش و جوانان یمن

هلاکت عاملان ترور وزیر ورزش و جوانان یمن