مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 17:452020-10-28سياسي

بیانیه اهل سنت کرمان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام


اهل سنت استان کرمان در پی محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام و حمایت رییس جمهور فرانسه از این اهانت، بیانیه ای صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، اهل تسنن استان کرمان در پی محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام و حمایت رییس جمهور فرانسه از این اهانت، بیانیه ای به شرح زیر صادر کردند.

پیامبر گرامی اسلام (ص) و اصحابه به راستی برای مردم شایسته کردار و با ایمان و نیز مردم بداندیش و کفرگرا رحمت است، چرا که وجود گرانمایه او برای مردم باایمان به خاطر هدایت به سوی حق و عدالت با گفتار و عملکرد شایسته و ارائه الگوی نیکو در دنیا و شفاعت در آخرت رحمت است، و برای مردم کفرگرا و حق ستیز در این جهان مایه رحمت است از نابودی و عذاب و مسخ شدگی و انواع بلاها و گرفتاری ها.

به دنبال توهین بی شرمانه جراید فرانسوی و حمایت قاطع و آشکار دولتمردان و رییس جمهور جاهل و کوته فکر فرانسه که موجی از خشم و انزجار را در سراسر پهنه گیتی به همراه داشت و ماهیت حقیقی و در پس نقاب جهان کفر و شرک را بر همگان آشکار ساخت و دشمنی و کینه آنان را برملا کرد؛ جامعه اهل سنت استان کرمان ضمن محکومیت و انزجار شدید این حرکت ددمنشانه و قبیح در کنار دیگر مسلمانان جهان ایستاده و آماده جان فشانی و فدای جان و مال در راه اسلام و نبی رحمت صلوات الله علیه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه اهل سنت کرمان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام

بیانیه اهل سنت کرمان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام