مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 16:102020-10-28سياسي

تأکید معاون اول رییس جمهور بر توسعه اقتصاد دریامحور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه استاندار هرمزگان و مجمع نمایندگان این استان با معاون اول رییس جمهور، فریدون همتی گزارشی از وضعیت استان در بخش های مختلف ارائه کرد و گفت: - استاندار و اعضای مجمع نمایندگان استان هرمزگان با معاون اول رییس جمهور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه استاندار هرمزگان و مجمع نمایندگان این استان با معاون اول رییس جمهور، فریدون همتی گزارشی از وضعیت استان در بخش های مختلف ارائه کرد و گفت: خدمات این دولت در استان هرمزگان قابل مقایسه با دوره های گذشته نیست و بر اساس سرمایه گذاری ها و برنامه ریزی های انجام شده، استان هرمزگان تا پایان دولت تدبیر و امید از نظر شاخص های توسعه به یکی از استان های برخوردار تبدیل خواهد شد.

در این نشست که معاون رییس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، تمامی اعضای مجمع نمایندگان استان هرمزگان هر کدام در سخنانی به بیان دغدغه ها و نیاز های اصلی استان پرداختند و خواستار توجه هر چه بیشتر دولت به استان هرمزگان برای رفع محرومیت ها و مسایل استان شدند.

پرداخت حق آلایندگی ناشی از صنایع بزرگ استان، تکمیل بیمارستان 531 تختخوابی، حل مسائل روستا ها و مناطق محروم استان بخصوص بهسازی راه ها و دیگر مسائل و مشکلات استان از جمله درخواست ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید معاون اول رییس جمهور بر توسعه اقتصاد دریامحور

تأکید معاون اول رییس جمهور بر توسعه اقتصاد دریامحور